20 Aralık 2012 Perşembe

ABD Göçmen Olmayan Vize Başvurusunda Kurye Ve Bazı Diğer Hizmetlerde Değişiklik





    ABD Ankara Büyükelçiliği websitesinde yapılan açıklamaya göre 19 Aralik 2012 İtibariyle Göçmen Olmayan Vizeye Başvuran Kişiler İçin Kurye Ve Bazı Diğer Hizmetlerde Değişiklikler Olacaktır. Açıklamada; 19 Aralık 2012 tarihinden itibaren Ankara Büyükelçiliği ve İstanbul Başkonsolosluğu dahil Türkiye’de bulunan Amerikan Misyonunun, vize işlemlerini yürütmek için daha gelişmiş bir sistem kullanmaya başlayacağını, söz konusu sistem sayesinde başvuru sahiplerimizin randevu talepleri, vize ücreti ödemeleri ve evrak teslimatları daha kolay ve ucuz yollardan sağlanacağı belirtilmiştir.

Bu yeni sistem kapsamında, 19 Aralık 2012 tarihinden itibaren, vize ücretleri Akbank tarafından alınmaya başlayacaktır. Türkiye Posta Telgraf Teşkilatı (PTT) pasaport ve vize teslimalarını sağlayan yeni kurye servisi olacak ve teslimatı başvuru sahibinin tercih edeceği posta ofislerine yapacaktır. Başvuru sahipleri fazladan randevu ücreti ya da vize/pasaport gönderi ücreti ödemeden sadece gereken vize başvuru ücretini ödeyeceklerdir. Bu ücretlerin tümü tek bir başvuru ücreti olarak alınacaktır ve bu ücret değişmeyecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder